duminică, 13 martie 2011

E= mc2


Iti simt parfumul, nu ma inconjoara, ci m-atinge, se joaca cu simturile mele. Ma uit in jur, dar nu te vad. Lumea danseaza in jurul meu, lasere si luminile ma ingroapa intr-o mare de intuneric apoi ma arunca inapoi in haos. Trupul mi se misca liber, asta pana l-ai atins tu. Mii de explozii se declanseaza in mine, trupul meu iti cunoaste atingerea, cum orice dependent isi cunoaste dependenta. Te privesc... zambesti... azi ma iubesti din nou. Multimea te sileste sa te apropri de mine si acum parca iti gust parfumul. Te imbratisez si tu, te lasi cuprinsa. Iti ating obrazul cu al meu si parca caut in intunericul din jur, drumul spre buzele tale. Nu sunt strain lor, dar explorarea corpului tau e mereu fascinanta. Si le gasesc, si le fac din nou ale mele, si ele ma accepta si ma primesc cu gustul lor de pepene galben. Timpul s-a oprit, surpinzandu-i pe toti in posturi ciudate si muzica asurzitoare nu se mai aude. Sunt curpins in vidul imbratisarii tale si in magia clipei traite. Si cand euforia pura a momentului se risipeste si totul isi reia cursul firesc, noi ramanem, in mijlocul acelui ring de dans, in acel loc care in amintirea noastra nu va mai conta.

Motto: "si cand totul trece si se petrece, NOI RAMANEM!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu