marți, 1 februarie 2011

Totul incepe cu o cafea...


Emana un aer de romantism fracez, era delicata si rafinata.Parul saten cadea usor pe umeri si ochii ei albastrii te patrundeau de la prima

privire. Buzele rosii si bluza puternic decoltata in v ii tradau natura pasionala. Arunca o privire in cafenea si se opreste la mine. Paseste incet

indreptandu-se spre mine. Formele ii sunt in miscare si se apropie. Se aseaza in fata mea. Ii simt parfumul cum ma inconjoara si seduce, ma poarta

si ma prinde, ma face un prizonier al miresmei sale.
- Te deranjeaza daca te insotesc?Nu cred ca mai sunt alte locuri libere.
- Nu, imi face placere. Xander.
- Lia, imi pare bine.
Asteptam sa-i ia comanda si in acest timp tot ce fac este sa o privesc si sa zambesc intr-un mod idiotic. Cafeaua se raceste si tigara se fumeaza

singura, dar nu ma pot concentra la altceva decat la ea. Ne pierdem in discutii banale, dar privirile noaste fac adevarata actiune. Ochii nostri

sunt adevarati balerini: joviali, danseaza, se prind, se arunca, se mangaie si se lasa.Ne terminam cafeaua si nimeni nu mai zice nimic. Se ridica si instinctiv ma ridic si eu, iese si o urmez, o ia inainte si eu ma apropri, o iau de mana si ma lasa, o strang in brate si... ma saruta!

2 comentarii:

  1. suna a scenariu de film. si imi place cum suna.
    simplu. direct. la obiect! ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. apreciez Criss, ma gandeam sa scriu si scenarii numa trebe sa ma pun la punct cu termenii

    RăspundețiȘtergere