marți, 22 februarie 2011

Joc periculos


In semiobscuritatea din camera singurul mod in care te pot "vedea" este sa te ating, asa ca nu sunt egoit - degetele mele calatoresc pe pielea ta, exploreaza fiecare por si-l face sa tremure, dar nu mi-e de ajuns sa te ating, vreau sa te gust, asa ca buzele mele te sorb si iti captureaza esenta. Esti asa aproape de inima mea si eu de a ta incat simt ca danseaza impreuna, jovial, ca doi copii ce se indragostesc. Ma simt legat de tine si mainile ce le tinutiau pe ale tale acum se plimba in jurul gatului tau, iti depisteaza pulsul alert si incep sa te stranga usor, ingreunandu-ti respiratia, dar nu te impotrivesti, te lasi dusa si adusa pe acest pamant. Cu fiecare penetrare simt ca ma pierd in tine, ca imi pierd identitatea si devin al tau.
Vreau sa te sfasii pentru ceea ce imi faci. Sa te rup in mii de bucati si sa te pierzi. Oh, faptura fragila ce esti, nici nu stii cat de tare mi-ai zdruncinat mintile.
Te prind de gat, vreau sa te omor si am s-o fac! Iti dai seama de asta, oh, dar e prea tarziu. Ochii tai albastrii se fac mari si incearca sa-mi patrunda sufletul, sa inteleaga de ce? Si eu te strang mai tare si ochii tai se pare ca au inteles deja si nu ma mai intreaba si...parca stiu. Iti pierzi si ultima suflare si parca mi-o dai mie, si stau si iti privesc trupul, inert si fara de caldura si tot ce simt e ... liniste.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu