joi, 17 februarie 2011

Origine si traiectorie

Vreau sa ma intorc la momentul creatiei mele. Vreau sa revin la mine, cand eu eram tot ce stiam. Cand ma formam in burta mamei. Cand tipetele si certurile erau sunete estompate, cand lumea mea era perfecta, pentru ca era ferita de lumea in care am ajuns. Loc ferice si placut in care banii nu aveau valoare si timpul nu conta. Loc in care nimeni nu ma cunostea si nimeni nu ma afecta. Atunci doream sa ies, sa plec, acum vreau inapoi. Vreau sa stau si vreau sa plec, vreau sa strig si vreau sa tac, vreau sa ma ridic si apoi sa cad. Vreau sa ma pierd in intuneric dupa ce lumina mi-a ars ochii si vreau sa plutesc in vid. Sa fiu singur si impacat. Sa ma pierd in nestiinta, sa nu stiu ce nu imi e in putinta. Vreau sa stiu ca nu mai stie nimeni de mine, vreau sa stiu ca nu stiu nimic de nimeni. Vreau fericirea simpla de atunci!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu