joi, 30 decembrie 2010

Scrisoare catre tine,

Oricat as incerca sa spun ca traiesc o viata fara regrete, o viata in care spun da oportunitatilor, traiesc intr-o lume in care ai de ales. In aceasta alegere, intotdeauna vei ajunge sa te intrebi ce s-ar fi intamplat daca as fi ales diferit. Despre asta este scrisoarea asta, despre ce regret in ceea ce te priveste pe tine. In primul rand regret ca atunci cand ai fost langa mine, nu m-am oprit si am savurat acel moment, ca in ciudat faptului ca ti-am auzit vocea de atatea ori, doar cand nu am mai auzit-o, am ajuns sa o apreciez; ca in ciuda faptului ca de atatea ori cand ti-am privit ochii, nu am stiut sa privesc dincolo de ei. Regret ca nu ti-am spus niciodata exact ce simt, ca nu ti-am sarutat buzele, ca nu ti-am atins sufletul, in felul in care am dorit , in interiorul meu. De asemenea regret ca nu am vazut niciodata apusul tinandu-te in brate, ca nu am descoperit niciodata rasaritul cu tine langa mine. Regret ca vorbele mele, oricat de puternice ar fi ele cateodata, nu au fost destul de tari pentru a te tine langa mine, dar cel mai mult sa stii ca regret, faptul ca nu regret ca te iubesc.

Cu dragoste, al tau suflet pierdut,

Aaron

5 comentarii:

  1. destul de frumos. frumos in tristetea lui. mesaj impresionant.
    am mai facut si eu postari de genul asta si, sper ca macar tie sa ti-l aprecieze persoana potrivita. cea care trebuie sa se regaseasca printre randuri.
    bravo.
    [desi la partea cu regretele nu as fi de acord pentru ca ce alegi e ales. n-are sens sa iti ocupi viata cu dorinte pe care s-a asternut praful deja. cu vise neimplinite. cu sperante uitate de lume. de ea. ]
    ai grija de tine. de ce spui si de ce auzi;)

    RăspundețiȘtergere
  2. e frumos.
    e si trist. dar e frumos. ar fi si mai frumos daca mai multi tipi ar gandi asa si si-ar dori ce iti doresti tu. pentru cine ai scris asta, daca nu sunt indiscreta?! sunt doar curioasa daca merita sau nu efortul tipa.

    PS: Aaron?? cine e Aaron?

    RăspundețiȘtergere
  3. ms cris si kimi. Cris, normal ca ideal ar fi sa fi impacat cu ce ai ales, dar sa fim seriosi intotdeauna o sa te gandesti, ce s-ar fi intamplat daca...

    RăspundețiȘtergere
  4. aaaah si Aaron este personajul noului roman, apare si in postarea de mai jos. in ceea ce priveste fata, nu o cunosti deci nu are rost sa te informez:)

    RăspundețiȘtergere
  5. jeezz......parca imi citesc propriile ganduri.....:P

    RăspundețiȘtergere