luni, 30 august 2010

Good guys get fucked, bad guys get laid



Recent mi s-a cofirmat acest adevar. Ceea ce este si mai grav este ca femeile sunt extrem de constiente in ceea ce priveste daca un barbat e good sau bad, dar in cunostinta de cauza il aleg pe ala rau. E incredibil! Nu stiu daca s-o cataloghez ca si prostie sau masochism tipic feminin...
Si dupa cum spune si titlul articolului, they get laid, in timp ce good guys primesc discursuri de genu: esti un prieten minunat si ma inteleg super cu tine, dar...(il prefer pe tipu care ma face sa sufar in fiecare zi mai mult) sau imi placi ca om si ca prieten, dar ....(prefer tipii carora nu le pasa de mine). Nu cred ca mai e nevoie sa spun ca discursurile astea le-am invatat pe derost si mai nou fac crize de nervi cand le aud.
Oricum idea de baza ar fi aceea ca femeile sunt nebune, ele is in limba dupa toti idiotii si tot ele se plag ca toti barbati sunt niste porci si nenorociti....

6 comentarii:

  1. dup :D ashai...ie rau sa fi bine sau e bine sa fi rau? ;)...

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna , :)
    cautand o poza pe google am gasit blogul tau , si am remarcat ca ai acelas topic ca si mine numai ca eu il am scris din punctul de vedere al unei femei (dand sfat alteia) si ma facut sa zambesc :P si sa fiu happy ca nu sunt eu singura cu aceasta opinie , am sa mai trec pe la tine :) si daca vrei te astept si eu pe la mine :P
    abiteofmee.blogspot.com
    pupici :)

    RăspundețiȘtergere
  3. true. am avut noi o discutie mai pe larg pe tema asta:))
    in 2-3 zile maxim aflu daca ma aleg iar cu replica mai sus mentionata:))

    RăspundețiȘtergere